24 Ocak 2014 Cuma

Belgrad, Sırbistan

Budapeşteden gece treniyle geçtik belgrada. Gece 2 kere uyandık pasaport kontrolü için. Belgrada hayran olduk diyemem. Tek iyi yanı pegasusla İstanbula dönmek gerçekten çok ucuz. Ben belgrad'dan kayseriye Pegasusla 150tl ye geldim. 67€ idi galiba. 

Belgradda kalmadık. Parayı gardan değiştirebilirsiniz Komisyon almıyorlar. Öğlen uçağımız vardı biraz gezdik. Zaten çok sıkılmıştık. 17. günümüzdü. 10 dan fazlası sıkıyor insanı. 2-3 saat sonra tramvaya bindik ve garın önüne gidip çantalarımızı alıp hava alanına gidecez. Son tramvay seferinde biri bir şey dedi bana. Heralde yanınız boş mu dedi sandım. Sırpça bilmiyorum dedim. O da biletiniz var mı dedi. Meğer kontrol varmış. Şansa bak son seferde yakalandık. Bende ne bileti falan dedim :D . aaaa dedim  evet var interrailleri gösterdik. O olmaz dedi. Bir kadında bize tren garından alabilirsiniz dedi. zaten gara bir durak vardı. Teşekkür edip indik :D . 

Çantalarımızı alıp (150 sırp dinarıydı galiba) tren garının önünde hava alanına giden otobüsü bekledik. Zaten başkalarıda bekliyor. Tramvay durağının olduğu taraftan otobüs kalkıyor. Bir taksici isterseniz sizi götürebilirim dedi taksisiyle. Otobüsle aynı fiyat kişi başı 300 dinar dedi. Ancak biz güvenmediğimizden yok sağolun dedik. Böylece havalanı otobüsünün oradan kalktığı kesinleşmiş oldu :D. otobüsün içinde biletinizi alıyordunuz 300 dinar. bunlarda gezimizden kareler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder