20 Ocak 2014 Pazartesi

Viyana, Avusturya

Viyana gerçekten güzel bir şehir. Ancak yer seçerken Hauptbahnhof yakınında seçmeyin çünkü gelen trenler(sanırım uluslararası trenler) West garına geliyor. ama o kadarda sorun değil metro var. Metroya para vermenize gerek yok ama yakalanmayın :D . Biz A&O hostelde kaldık. Hauptbahnhof yakınında idi kaldığımız yer. Oradan haritanızı alın ve gitmek istediğiniz yerleri işaretleyin.

 öncelikle Krakow-Viyana gece trenini anlatmak istiyorum. Kuşetlerimiz iyiydi. Yatak konusunda sıkıntı yoktu uyuya uyuya geldik. Sabaha karşı üstümü giyineyim dedim. ben en üstteki kuşetteydim. yan tarafdada kimse yoktu o yüzden kaprimi giydim sonra sabah saatlerinde viyana soğuk olur belki diye kapriyi çıkarttım ve kotumu giydim neyse toparlandık çıktık. Hostelde bir de ne göreyim kaprim yok. En sevdiğim kaprimdi. Tabi arkadaşların alay etmelerine sebep oldu bu olay :D .

neyse hostele dönelim check in yaptıktan sonra eşyalarımızı luggage rooma bıraktık ve gezmeye başladık. Viyana güzel bir yer. Binalardaki süslemeleri falan, heykeller muhteşem. belediye binasınında sinema ekranı vardı film festivalli varmış galiba aşağıda fotosu var.  Schloss Schönbrunn sarayına da gidin. arka bahçesi çok güzel(son üç resim)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder